پیشنهاد رایگان

  چربی سوزی سریع بدون ورزش و رژیم!

پیشنهاد رایگان - 3 نوشیدنی چربی سوز

برای دانلود رایگان این فایل ارزشمند، ابتدا شماره موبایل و ایمیل خود را در فیلدهای زیر وارد نمائید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید...

فرم دهی باسن در ده دقیقه

تعداد امتیاز: 0

چکیده :

فرم دهی باسن در ده دقیقه

فرم دهی باسن در ده دقیقه

رای انجام این تمرین 10دقیقه بیشتر زمان لازم نداری

پس هیچ بهانه ای برای انجام ندادنش در کار نیست. تمام چیزی که احتیاج داری یه جفت دمبل هست ( هر وزنی که برات مناسبه، اگر دمبل نداشتی دو تا بطری کوچک آب معدنی رو پر کن و به دست بگیر).

هر حرکت را به مدت 45 ثانیه تکرار کن، بین هر تمرین 30 ثانیه استراحت کن وکل چرخهدو مرتبه تکرار شه

فرم دهی باسن در ده دقیقه

بایست و پاها بایستید و پاها را کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید، یک دمبل را به صورت عمود نزدیک به قفسه سینه خود نگه دارید. زانوها را خم کنید و به حالت اسکات پایین بروید، آرنج ها را به طرف داخل زانوها بیاورید. به حالت ایستاده بازگردید، و دمبل را به طرف بالای سر ببرید.

وقتی می خواهید به حالت ایستاده بازگردید با فشار پاشنه ها به طرف زمین این کار را انجام دهید.

 

فرم دهی باسن در ده دقیقه

بایستید و پاها را باز کنید، انگشتان پا به طرف بیرون و پاشنه ها داخل قرار بگیرند. در هر دست یک دمبل به دست بگیرید. زانوها را خم کنید و به حالت اسکات باز به طرف پایین بروید، در همین حال دست ها را نیز به طرف زمین بکشید. پاشنه ها را به طرف زمین فشار دهید تا به حالت ایستاده باز گردید در همین حال وزنه ها را تا سطح قفسه سینه بالا بکشید، کف دست ها به طرف خودتان باشد و آرنج ها در سطح شانه ها خم شوند. بدون حرکت دادن آرنج ها، ساعد را بالا بیاورید، وزنه ها را به طرف بالای شانه ها بیاورید در این حالت کف دست ها باید به طرف خارج بدن قرار بگیرند. بلافاصله همین کارها را دوباره برعکس انجام دهید و به حالت اسکات باز پایین بروید.

در حالی که پاها را می کشید عضلات باسن را نیز منقبض کنید.

فرم دهی باسن در ده دقیقه

بایستید و پاها را به عرض ران ها باز کنید، در هر دست یک دمبل باشد و دست ها را مقابل ران ها نگه دارید. زانوها را خم کنید و به حالت اسکات پایین بروید، وزنه ها را به طرف جلوی زانوها بیاورید. با پاشنه به طرف زمین فشار بیاورید و به حالت ایستاده باز گردید. در حالی که دست ها را به دو سمت خود می آورید تیغه های شانه را به طرف همدیگر منقبض کنید.

وقتی به حالت اسکات پایین می روید باسن را به سمت عقب پایین بیاورید. زانوها را عقب تر از نوک انگشتان پا نگه دارید.

 

فرم دهی باسن در ده دقیقه

روی زمین دراز بکشید به صورتی که پیشانی به حالت استراحت در سطح زمین قرار بگیرد. دستها را به طرف بالای سر و کمی خارج از بدن بکشید. کف دست ها به طرف پایین باشند. دست ها و پاهای خود را از روی زمین بلند کنید و با بدن خود حالتی Y شکل ایجاد کنید. دوباره به طرف پایین بازگردید، سپس  دستها را به طرف پشت خود بیاورید، کف دست ها به طرف بالا باشد، و قفسه سینه را چند سانت از زمین فاصله دهید. به همین شکل ادامه دهید به حالتY بروید و سپس قفسه سینه را لیفت کنید.

وقتی پاها را از روی زمین بلند می کنید باسن را منقبض کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

کپی رایت محصولات

کپی برداری از مطالب فیت شو در وب سایت ها و وبلاگ ها به صورت متن کامل یا بخشی از آن از نظر قانونی و شرعی حرام بوده و فیت شو هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. با کپی کنندگان بنا به قوانین جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (ماده 1 ،12 و 25) برخورد خواهد شد.

وب سایت فیت شو حق استفاده از محصولات را تنها به کسانی می دهد که نسخه اصلی را تهیه و بابت آن پرداخت نموده اند و این افراد اجازه استفاده گروهی این محصولات و یا فروش به هر طریقی (از جمله خرید گروهی) را نخواهند داشت.

خرید، دانلود و استفاده از کلیه نسخه های کپی شده از لحاظ قانونی و شرعی حرام می باشد.

در صورتیکه تاکنون از نسخه کپی شده ای استفاده نموده اید،‌جهت کسب رضایت صاحب اثر می توانید هزینه آن را از طریق صفحه پرداخت به حساب طاهره جعفرزاده واریز نمایید.

یه تخفیف عالی