پیشنهاد رایگان

  چربی سوزی سریع بدون ورزش و رژیم!

پیشنهاد رایگان - 3 نوشیدنی چربی سوز

برای دانلود رایگان این فایل ارزشمند، ابتدا شماره موبایل و ایمیل خود را در فیلدهای زیر وارد نمائید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید...

تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان

تعداد امتیاز: 1

تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان

چکیده :

تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان

اگر سینه های بد فرم و افتاده ای داری نگران نباش! تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان راه حل توئه!

اگر بخاطر شیردهی، تغییرات ناگهانی وزن و یا حتی به صورت ارثی یا هر دلیل دیگه ای سینه های بد فرم و افتاده ای داری نگران نباش! تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان میتونه بهترین راهکار برای تو دوست خوبم باشه. 

تمرینات لیفت و فرم دهی سینه  در ورزش بانوان

مواردی مثل ایستادن و بد نشستن، قوز کردن، تمرینات سینه انجام ندادن، استفاده از لباس زیر با سایز نامناسب که در 80 درصد خانوم ها وجود داره ، سیگار کشیدن و رژیم غذایی نادرست همه باعث افتادگی سینه میشه!

با استمرار در این حرکات میتونی سینه هات رو لیفت بدی و خوش فرم کنی! فقط در نظر داشته باش که استمرار کلید جواب گرفتن و موفقیت توئه!

برای لیفت سینه عمل جراحی یا افزایش چربی بدن گزینه خوبی نیست و تاثیر موقتی داره یا کلا بی تاثیره!

اول از همه باید اینو بگم که بافت سینه، چربیه اگر میخوای سینه های خوش فرم و پر و نیفتاده ای داشته باشی باید روی عضله زیر چربی کار کنی. این کار باعث میشه سینه هات بالا و پر دیده بشه! اگر عضله زیرین سینه ضعیف باشه سینه پایین میفته. بهترین ورزش برای کار کردن روی این عضله شنا روی زمین یا دیوار هست اما تنها گزینه ممکن نیست.

تمریناتی که تو این محصول طراحی شدن باعث میشن سینه های زیباتری داشته باشی چون از زوایای مختلف روی عضله زیر سینه کار می کنن!

خودتو به چالش بکش و وزنه های مختلفی رو انتخاب کن.

لزومی هم نداره حتما دمبل داشته باشی هر چیز سنگینی میتونه نقش وزنه رو ایفا کنه!

با هم یکی از این تمرینات رو می بینیم:

حرکت  1- فشار سینه -3 دور 10 تایی

تمرینات لیفت و فرم دهی سینه  در ورزش بانوان

این حرکت برای گرم کردن قبل از تمرینات سینه خوبه و یا در انتهای تمرینات وقتی که عضلات سینه خسته شده ن هم مناسبه!

بنشین طوری که ستون فقرات صاف و شکم تو باشه! یه توپ نرم یا هر شی نرم دیگه رو بین دستات هم سطح سینه نگه دار و فشارش بده! حتی میتونی کف دست ها رو به هم بچسبونی. با فشار حرکت عضلات سینه رو حس می کنی. آروم آروم دست هات رو با هر فشار به سمت جلو از سینه دور کن تا دست ها صاف بشه بعد برگرد سمت سینه!

حالا این حرکت رو 3 دور هر دفعه ده بار تکرار کن !

 

برای دریافت باقی تمرین های محصول رایگان تمرینات لیفت و فرم دهی سینه  در ورزش بانوان، فایل زیر رو دانلود کن!

اگر یک برنامه تمرینی عالی و آسون میخوای که یک ماهه، در منزل و بدون وسیله خاصی بدنت رو فرم بده، محصول «ورزش های فرم دهی بدن» رو بهت پیشنهاد می کنم.

با کلیک روی لینک زیر رایگان دانلود کنید ...

/images/icons/small/pdf.png
تمرینات لیفت و فرم دهی سینه در ورزش بانوان

 

  • حجم فایل: 2.14 مگابایت
  • تعداد صفحات: 27 صفحه
  • فرمت فایل: PDF

 

اگر مشکلی در دانلود فایل دارید کلیک نمائید

 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

کپی رایت محصولات

کپی برداری از مطالب فیت شو در وب سایت ها و وبلاگ ها به صورت متن کامل یا بخشی از آن از نظر قانونی و شرعی حرام بوده و فیت شو هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. با کپی کنندگان بنا به قوانین جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (ماده 1 ،12 و 25) برخورد خواهد شد.

وب سایت فیت شو حق استفاده از محصولات را تنها به کسانی می دهد که نسخه اصلی را تهیه و بابت آن پرداخت نموده اند و این افراد اجازه استفاده گروهی این محصولات و یا فروش به هر طریقی (از جمله خرید گروهی) را نخواهند داشت.

خرید، دانلود و استفاده از کلیه نسخه های کپی شده از لحاظ قانونی و شرعی حرام می باشد.

در صورتیکه تاکنون از نسخه کپی شده ای استفاده نموده اید،‌جهت کسب رضایت صاحب اثر می توانید هزینه آن را از طریق صفحه پرداخت به حساب طاهره جعفرزاده واریز نمایید.

یه تخفیف عالی