پیشنهاد رایگان

  چربی سوزی سریع بدون ورزش و رژیم!

پیشنهاد رایگان - 3 نوشیدنی چربی سوز

برای دانلود رایگان این فایل ارزشمند، ابتدا شماره موبایل و ایمیل خود را در فیلدهای زیر وارد نمائید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید...

لاغری در یک هفته تا 5 کیلو

تعداد امتیاز: 1

لاغری در یک هفته تا 5 کیلو

چکیده :

لاغری در یک هفته تا 5 کیلو

لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو با روش اصولی و علمی فیت شو و بدون قرص و دمنوش تجربه کن!

اگر میخوای لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو تجربه کنی باید یک برنامه موثر داشته باشی!

برنامه ای که اینجا بهت معرفی می کنم رو روی تعدادی از شاگردهام تست کردم که به دلایلی میخواستن سریعا نتیجه بگیرن! مثلا جشن عروسیشون نزدیک بوده یا قرار آتلیه داشتن و این برنامه به طرز خارق العاده ای روشون جواب داده. در واقع نتیجه مشابه با یک رژیم 4 هفته ای رو در یک هفته میده!

هرچند این لاغری دائم العمر نیست ولی میتونه یه نقطه شروع برای آغاز یک زندگی سالم و شاد و فیت شویی باشه و بهت انگیزه لازم برای ادامه رو بده!

اصلا ممکنه 5 کیلو توی یک هفته کم کنم؟

قطعا شدنیه اما همه ی اون 5 کیلو چربی خالص نیست ومقداریش هم آب بدنه!

در واقع با توجه به میزان انرژی که برای هر کیلو چربی لازمه، روش بدون آسیبی برای سوزوندن اون همه چربی فقط توی یک هفته وجود نداره.

با این حال تو میتونی در هفته 5 کیلو گرم چربی و آب از دست بدی در واقع 5 کیلوگرم وزن کم کنی و باریک تر بشی یعنی سایز کم کنی.

دلیل از دست دادن آب اضافی بدنت توی این برنامه اینه که این برنامه باعث کاهش انسولین بدنت میشه که به از دست دادن کربوهیدرات هایی که آب رو در خودشون حبس کردن کمک می کنه!

بدن تو 300 تا 500 گرم کربوهیدرات رو در قالب گلیکوژن ذخیره می کنه که سه برابر وزنش در خودش آب نگه می داره!

همچنین کاهش انسولین کمک میکنه تا کلیه هات سدیم اضافی رو که خودش باعث حبس آبه دفع کنه.

در ادامه 1 گام از 7 گام اصولی برای کاهش 5 کیلوگرم در یک هفته رو باهم می بینیم:

 

گام 4- تمرین شدتی و تمرین با وزنه داشته باش!

ورزش بهترین راه برای از دست دادن چربی و زیباتر به نظر رسیدنه!

تمرین با وزنه علاوه بر سوزوندن چربی ها باعث به دست آوردن عضله میشه.

بعلاوه تمرین با وزنه میتونه کربوهیدرات و آب اضافی بدنت رو هم از بین ببره.

معمولا با رژیم متابولیسم افت پیدا می کنه. تمرین با وزنه میتونه سطح هورمون ها و متابولیسمت رو هم تنظیم کنه.

تمرینات شدتی کوتاه مدت هم یک روش عالیه و طبق تحقیقات یک تمرین شدتی 10 دقیقه ای برابر با 50 دقیقه ورزش عادی چربی میسوزونه و اثراتی مشابه تمرین با وزنه در متابولیسم و سطح هورمون ها داره.

مثلا 7 دور 30 ثانیه ای با سرعت در جا بزن و 60 ثانیه بین دورها استراحت کن.

 

برای دریافت 6 گام دیگه از 7 گام لاغری در یک هفته تا 5 کیلو، فایل زیر رو دانلود کن!

خیلی از افرادی که رژیم های مقطعی و کوتاه مدت میگیرن معمولا با برگشت وزنشون بعد از رژیم مواجه میشن پس بعد از پایان یک هفته بهتره یک برنامه غذایی و تمرینی ساده و لذت بخش داشته باشی تا تناسب اندام پایدار و کاهش چربی خالص در تو اتفاق بیفته که من برای یک کاهش وزن دائمی بهت  دوره جامع «راز بدن ایده آل من» رو  پیشنهاد می کنم که شاگردهای بی شماری ازش جواب گرفتن، چرا تو نتونی؟

با کلیک روی لینک زیر رایگان دانلود کنید ...

/images/icons/small/pdf.png
لاغری در یک هفته تا 5 کیلو

 

  • حجم فایل: 2 مگابایت
  • تعداد صفحات: 27 صفحه
  • فرمت فایل: PDF

 

اگر مشکلی در دانلود فایل دارید کلیک نمائید

 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

کپی رایت محصولات

کپی برداری از مطالب فیت شو در وب سایت ها و وبلاگ ها به صورت متن کامل یا بخشی از آن از نظر قانونی و شرعی حرام بوده و فیت شو هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. با کپی کنندگان بنا به قوانین جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (ماده 1 ،12 و 25) برخورد خواهد شد.

وب سایت فیت شو حق استفاده از محصولات را تنها به کسانی می دهد که نسخه اصلی را تهیه و بابت آن پرداخت نموده اند و این افراد اجازه استفاده گروهی این محصولات و یا فروش به هر طریقی (از جمله خرید گروهی) را نخواهند داشت.

خرید، دانلود و استفاده از کلیه نسخه های کپی شده از لحاظ قانونی و شرعی حرام می باشد.

در صورتیکه تاکنون از نسخه کپی شده ای استفاده نموده اید،‌جهت کسب رضایت صاحب اثر می توانید هزینه آن را از طریق صفحه پرداخت به حساب طاهره جعفرزاده واریز نمایید.

یه تخفیف عالی