پیشنهاد رایگان

  چربی سوزی سریع بدون ورزش و رژیم!

پیشنهاد رایگان - 3 نوشیدنی چربی سوز

برای دانلود رایگان این فایل ارزشمند، ابتدا شماره موبایل و ایمیل خود را در فیلدهای زیر وارد نمائید و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید...

خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز

تعداد امتیاز: 0

خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز

چکیده :

خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز

خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز با سه تغییر ساده در برنامه روزانه!

 

یک بدن قوی تر، سریع تر و سالم تر میخوای؟خوش فرم شدن بدن، چیزی فراتر از کاهش وزنه! با یک بدن خوش فرم، انرژی بیشتر و اعتماد به نفس بالاتری داری و ذهن آرام تری هم پیدا می کنی. اینکه میدونی در بهترین حالت بدنت قرار داری بهت حس خوبی برای زندگی میده.

 

خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز

 

برای پیدا کردن یک عادت خوب و یا حذف یک عادت نادرست حداقل 3 هفته باید زمان بگذاری! تو این محصول عاداتی بهت معرفی میشه که با رعایتشون در 21 روز یا همون سه هفته، اولین قدم رو در مسیر خوش فرم شدن بدن خودت برمیداری!

برای خوش فرم شدن بدن نیازی نیست سختی بکشی و تمرین های سخت انجام بدی. راه های عملی و خیلی ساده ای که در این فایل رایگان و ارزشمند بهت معرفی میشه بهترین نتیجه رو برات به همراه داره. مثلا یک عادت سالم اینه که مصرف میوه رو بالا ببری. با هم دو نکته از دو بخش ابتدایی این محصول رو می بینیم:

خوش فرم شدن بدن در 21 روز

خوردن میوه باعث میشه مواد مغذی، آب و فیبر کافی رو دریافت کنی که بدنت برای فرم گرفتن بهشون نیاز داره!

روزانه چند واحد میوه فصل شهر خودت رو مصرف کن:

•خود میوه رو مصرف کن نه آب میوه! میوه هایی مثل سیب، موز، گلابی، پرتقال، هندوانه و ... مناسبن!

•خوردن آب میوه باعث میشه فیبر میوه رو دریافت نکنی و به جاش قند موجود در میوه به نام فروکتوز رو بیش از حد دریافت کنی!

•سالاد میوه مصرف کن یا این دستور ساده رو که به بستنی فیت شو معروفه: موز رو حلقه حلقه کن و بذار تو فریزر منجمد بشه بعد بریز تو غذاساز تا حالت کش دار و بستنی مانند پیدا کنه و نوش جان کن!

 

تمرینات ساده بهت کمک می کنه تا زودتر به یک بدن خوش فرم و عالی برسی:

خوش فرم شدن بدن در 21 روز

بهترین نوع ورزش برای یک بدن خوش فرم و ورزیده ترکیبیه از کاردیو ( که باعث بالا رفتن ضربان قلب و چربی سوزی میشه) و تمرین با وزنه ( که باعث فرم گرفتن عضلات میشه):

 

•3 بار در هفته کاردیو انجام بده ( کاردیو ورزشیه که ضربان قلب رو بالا ببره مثل موارد زیر)

.1راه رفتن یا دویدن 30 تا 40 دقیقه، مهم اینه که به سختی نفس بکشی و عرق کنی و ضربان قلبت بالا باشه.

.2شنا، دوچرخه سواری، کوهنوردی و یا ورزش تیمی هم نوعی کاردیو محسوب میشه و میتونه برات از پیاده روی تنها جذاب تر باشه!

 

برای دریافت رایگان باقی روش های خوش فرم شدن بدن در 21 روز، فایل زیر رو دانلود کن!

اگر یک برنامه تمرینی عالی و آسون میخوای که یک ماهه، در منزل و بدون وسیله خاصی بدنت رو فرم بده، محصول «ورزش های فرم دهی بدن» رو بهت پیشنهاد می کنم.

با کلیک روی لینک زیر رایگان دانلود کنید ...

/images/icons/small/pdf.png
خوش فرم شدن بدن بانوان در 21 روز

 

  • حجم فایل: 2.8 مگابایت
  • تعداد صفحات: 41 صفحه
  • فرمت فایل: PDF

 

اگر مشکلی در دانلود فایل دارید کلیک نمائید

به این مطلب امتیاز دهید

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان

کپی رایت محصولات

کپی برداری از مطالب فیت شو در وب سایت ها و وبلاگ ها به صورت متن کامل یا بخشی از آن از نظر قانونی و شرعی حرام بوده و فیت شو هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. با کپی کنندگان بنا به قوانین جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (ماده 1 ،12 و 25) برخورد خواهد شد.

وب سایت فیت شو حق استفاده از محصولات را تنها به کسانی می دهد که نسخه اصلی را تهیه و بابت آن پرداخت نموده اند و این افراد اجازه استفاده گروهی این محصولات و یا فروش به هر طریقی (از جمله خرید گروهی) را نخواهند داشت.

خرید، دانلود و استفاده از کلیه نسخه های کپی شده از لحاظ قانونی و شرعی حرام می باشد.

در صورتیکه تاکنون از نسخه کپی شده ای استفاده نموده اید،‌جهت کسب رضایت صاحب اثر می توانید هزینه آن را از طریق صفحه پرداخت به حساب طاهره جعفرزاده واریز نمایید.

یه تخفیف عالی